Thursday, January 22, 2009

گویا تر از کلام

وجوه تشابه رفتار نازیسم هیتلری با یهودیان،در جنگ جهانی دوم و اینک دولت اسراییل با مردم فلسطین، امری است که همواره از جانب دولت اسراییل انکار شده است۰جالب اینجاست که نازیسم هیتلری هم همیشه این موضوع را که آنها در جنگ جهانی دوم مرتکب نسل کشی وجنایات جنگی شده‌اند منکر می‌شدند.
از اینکه بر سر نکات ومواردی که نشان دهد که جوهر تفکر دولت اسراییل در واقع همان بازیافت ایدولوژیک نازیسم است،به بحث وجدل بپردازیم، بهتر است به تصاویری اززندگی فلسطینیان درمناطق اشغالی امروز و زندگی یهودیان در شصت‌وهشت سال پیش از این در آلمان و لهستان،توجه کنیم، که خود بمراتب گویا‌تر از هرگونه کلامی است،

بر گرفته از سایت
sott.net
ترجمه‌ی متون از علی رادبوی








































7 comments:

Transl8or said...

انتخابت مثل همیشه خوب بود

Anonymous said...

این اصلا مشکل بحساب نمیاد. فقط مشکل اینجاست که این transl8or و تو اینو درک نمی کنید.

دنیا مثل یه بازیه هم باید شاه داشته باشه هم دزد هم جلاد!!! احتمالا شماها میخواین وسط نقش وکیل مدافع داشته باشین! البته وکیل مدافعی که هیچ قدرتی جز نوشتن نداره!

Anonymous said...

وقتی انسان ها موجودات اهریمنی تبدیل می شوند که عاری از هر شعوری هستند، خرس گنده ای همچون اون سرباز تفنک به روی فرشته ی کوچک بی گناه و ناتوانی همچو اون کودک می کشد، فرقی ندارد اهریمن تحت نام آلمانی نازی باشه یا یهودی صهیونیست یا بسیجی مسلمان، اهریمنان بی شعورهایی هستند که به نیرویی قدرتمند شدند و چهره ی کثیفشان رو با وقاحت به همه نشون می دهند. صحنه های دردناکی هستند چه مظلوم یهودی باشه چه مسلمان
مثل همیشه نگاه شما علی آقا قابل تامل بود گرچه که اینبار انتخابتون به تلخی سیاهترین واقعیت های قرن اخیر
به امید دنیایی بدون جنگ و اهریمنان قدرتمند

Anonymous said...

آقای رادبوی گرامی سلام . چقدر فعال و پر انرژی و با مسئولیت . خیلی زیبا و بجا شکارهای عکسی را کلاسه کرده اند و خیلی با سلیقه شما آن را در مقطع زمان بکار برده اید . عکس و فیلم هم به مثابه همان تنها صداست ، صداست که می ماند فروغ فرخزاد می شود . اما از همه ی اینها گذشته کشتار به آن وحشتناکی در زمان هیتلر نازیسم ، باعث بوجود آمدن چنین پدیده ای هم میشود ....یعنی کشوری کوچک با زیر بنای پولی و مالی عظیم و قدرت و توانایی مافوق . و چنین هست که در سراسر تاریخ که نگاه کنی ....قدرت مافوق به دشمن روبرویش به دیده مظلوم و ضعیف نگاه نکرده و نمی کند و تا آنجایی که تیغش میبرد ، میبرد .....به همین خاطر پیروزی آنها بر دشمنان ضعیفشان مورد استهزا, و لعن و نفرین قرار می گیرند ....نفرینی های روسیاه و قهرمانان میدان نبرد زیادند .....شمر و یزیدیان در نبرد میدان کربلا....آمریکایی ها در شهر های هیروشیما و ناکازاکی ......و...و...و... / شاد باشی .

saeed said...

salam
esme man saeed ast dar roosie zendegi mikonam
agarr doostdashti bia tabadol link konim .........
http://russia-k.blogfa.com

Anonymous said...

آقا خدا خیرت بدهد کار قشنگی کردی
خدا لعنت کند این فاشیست ها رو که انارشیست هستند و این هرج و مرج طلبی رو به ما نصبت می دهند

Anonymous said...

ياد فيلم پيانيست افتدم...وحشتناكه!!!